lördag 2 februari 2008

Idag har jag varit en good girl

På uppmaning av min kompis M. på bilden, så startade jag blogg, bara för att få ut lite som "bekymrar" mig.








Jag är på väg mot ett annat liv. Vilket liv det är så é det svårt att beskriva, men det är fullt av rosor som luktar gott, tror jag.

Men ibland undrar jag. Jag kämpar. Det har precis blivit så som jag föreställt att det skulle vara. Nej, jag har inte föreställt det utan jag har insett visa grejer, som vissa andra har berättat för mig.

De sa: Skärp dej, fixa det du har att fixa. Jag sa: okej.

Sedan fortsätter man i sina gamla spår...igen...igen...men inte längre till..

Nu undrar jag vilken film jag skulle vilja se. Det är: Why did I get married? Av Tyler Perry. Den filmen vill jag se. Den är så bra.

Inga kommentarer: